کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9165 | مشاهده و دانلود: 737669629 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/11 | اعضاء: 316407 | نظرات: 37891
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ورتو کسب‌وکار خود را با مبلغ ۵۰ میلیون پوند می‌فروشد

ورتو برند خوشنام و موفقی در زمینه ساخت گوشی‌های همراه لوکس و تجملاتی است اما این روزها شرایط خوبی را سپری نمی‌کند و ورتو درنظر دارد کسب‌و‌کار خود را با مبلغ ۵۰ میلیون پوند به فروش برساند.


به گزارش سافت گذر و به نقل از فارنت؛ گوشی‌های هوشمند ورتو در کشور ما به خوبی شناخته نشده‌اند اما پیش از این در فارنت در خبری به رونمایی ورتو از گوشی هوشمند لوکس اندرویدی Signature Touch For Bentley اشاره کرده بودیم. ورتو در ساخت گوشی‌های هوشمند شیک و تراز اول که به لحاظ ظاهری نیز بسیار تجملاتی طراحی شده‌اند شهرت دارد.

جالب است بدانید برند ورتو حدود بیست سال پیش از جانب نوکیا با هدف ساخت گوشی‌های شیک و تجملاتی و البته گران قیمت راه‌‌اندازی شده است. اما از قرار معلوم این روزها بخت با ورتو یار نیست و روزگار خوبی را سپری نمی‌کند. از آن زمان تاکنون ورتو سه بار به شرکت‌های مختلفی فروخته شده است، مالک فعلی ورتو نیز فردی است با نام هاکان اوزان، این میلیونر ترک در حال حاضر در تبعید به سر می‌برد و به دنبال پناهندگی در فرانسه است.

هاکان اوزان برند ورتو را با پرداخت ۵۰ میلیون پوند از هولدینگ گودین خریداری کره است. این میلیونر ترک تاکنون با نوکیا، موتورولا و برادرش نیز پرونده‌های حقوقی و قضایی را داشته است. از طرف دیگر به لحاظ سیاسی نیز با رئیس جمهور ترکیه،‌ آقای رجب طیب اردوغان نیز اختلافات زیادی دارد. هاکان اوزان با دونالد ترامپ، رییس جمهور فعلی آمریکا نیز برای ساخت برج‌ ترامپ به مشکل برخورده است.

تمامی این موارد دست به دست هم داده‌اند تا ورتو کسب‌وکار پررونقی نداشته باشد و در نتیجه قرار است با مبلغ ۵۰ میلیون پوند به فروش برسد. با این حساب باید دید آیا خریدار بعدی ورتو خواهد توانست این برند خوشنام را به سودآوری نزدیک کند یا اینکه در آینده‌ای نه‌ چندان دور شاهد حذف برند ورتو از بازار تولید کننده‌های گوشی‌های اشرافی خواهیم بود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 35963 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1395/12/25 تعداد مشاهده: 1343
سافت گذر